Skip to main content

Aprendendo as normas de educación vial

Os nenos/as de 3 anos traballaron os sinais de tráfico,as súas cores, formas. Puxérono en práctica nun circuito e levaron para a casa o seu permiso de circulación.

Iban provistos das súas matrículas nas que tiñan que distinguir os números das letras, unha tarefa deste trimestre, pero que non remata aquí, terán que seguir practicando

Comparte esto:

Curso 14/15, Educación Infantil

Continuar leyendo

Un ano máis charlamos con Andrea Maceira

Un ano máis a escritora Andrea Maceiras visitou o noso colexio para contar aos nosos rapaces de 3º e 4º de ESO algunhas das súas experiencias como literata. Os alumnos tiveron o pracer de escoitala contar unha fermosísima historia sobre como xorderon os personaxes dalgúns dos seus libros e o que significa para ela a literatura. «Violeta tamurana» e «Nubes de evolución» foron os libros lidos polos nosos alumnos, sobre os cales lles fixeron moitas preguntas. Finalmente, Andrea Maceiras asinou os libros e mesmo fixo debuxos relacionados coas súas historias.
 
Andrea Maceiras firman do libros

Comparte esto:

3 ESO, 4 ESO, Actividad Cultural, Charla, Curso 14/15, ESO, Lengua Castellana/Gallega

Continuar leyendo

Da Ciencia á Ficción

 
Coma tódolos anos no mes de Marzo, o pasado día 17 os alumnos/as de 5º,6º de Infantil e as aulas vermella e amarela visitamos ó Salón do libro.
Alí puidemos realizar unha gran visita polas súas instalacións, observando o grande traballo doutros centros así como o noso querido prato voador.
Comparte esto:

Curso 14/15, Educación Infantil, Salida Cultural

Continuar leyendo

«Os máis cativos no laboratorio»

Ó longo deste curso 2014/15 os alumnos/as de Educación Infantil realizaron algunhas sesións no laboratorio do colexio. Neste ambiente, puideron descubrir como empregar os distintos instrumentos típicos nun laboratorio: microscopio, probetas, mostras… así como realizar distintos experimentos: presión da auga sobre distintos materias, propiedades refrectarias, mestura de distintos compoñentes, etc.

Neste maravilloso ambente estivemos acompañados polo profesor Fernando da E.S.O. que nos ensinou todo o anteriomente citado, ademáis de facernos a ciencia un pouco máis divertida. Moitas grazas profe Fernando!!

Para rematar aquí vos deixamos uns pequenos videos que demostran o asombroso da ciencia nesta idade:

[su_youtube_advanced url=»https://youtu.be/EcDPXyQZUvA» width=»640″ height=»360″ controls=»alt» theme=»light»]

[su_youtube_advanced url=»https://youtu.be/CufRzXLNp3I» width=»640″ height=»360″ controls=»alt» theme=»light»]

Comparte esto:

Ciencias, Curso 14/15, Educación Infantil, Vídeos

Continuar leyendo

Participación en Ligamats 2015

Como en años anteriores alumnos de ESO (este curso de 1º, 2º y 4º de ESO) participaron en la Ligamats 2015 perteneciente a la XI Edición de Imatxina, que ha tenido lugar en Vigo del 2 al 13 de marzo.

La Ligamats es una competición por equipos en la que han de resolver diferentes problemas matemáticos enfocados principalmente a la geometría. 

El equipo formado por Lara Pérez Soage, Natalia Area Vito, Elena Area Vito y Jose M Gómez González, lograron el segundo puesto en su categoría.

Comparte esto:

Concursos, Curso 14/15, Matemáticas

Continuar leyendo

Esponja de Menger 2015

Formando parte de las actividades de Imatxina 2015, participamos en la creación de una esponja de Menger nivel 4. Esta labor fue llevada a cabo en colaboración con otros centros y el resultado final se expone en la Fundación Barrié (Vigo). Si bién en el acto de clausura del la XI edición de Imatxina el alcalde de Vigo, Abel Caballero se ofreció a exponerla de manera permanente en un museo de la ciudad.

El trabajo fue laborioso, ya que en dos cursos, tanto alumnos como profesores y padres fueron formando las diferentes piezas (160.000 cubos de 3 cm de arista) que forman la estructura final. Miles de horas de trabajo que son un gran ejemplo de trabajo colaborativo.

Aquí se puede ver uno de los dos niveles 3 (formado por 20 niveles 2, los que tienen los niños en las manos) que nuestro centro aportó, uno cada año. Recordemos que para conseguir el nivel 4 fueron necesarios 20 niveles 3 como el que se muestra.

[su_youtube_advanced url=»https://www.youtube.com/embed/QOi9FNbKGpw» width=»640″ height=»360″ controls=»alt» theme=»light»]

Y aquí el resultado final

A continuación figura una galería de imágenes tomadas a lo largo del proceso de construcción de la esponja de Menger durante el curso 2014/15

Comparte esto:

Curso 14/15, Matemáticas, STEM

Continuar leyendo