Concurso fotográfico Pegadas de mar e de Terra

Os alumnos de 3º da ESO presentáronse ao concurso fotográfico xuvenil convocado polo Museo de Pontevedra co título «Pegadas de mar e de terra«. Como actividade complementaria á exposición de José Suárez, propuxeron un concurso de fotografía co móbil no que inmortalizar o traballo das nosas xentes, como fixo no seu día José Suárez, e as súas pegadas no mar e na terra.

Comparte esto:

3 ESO, Curso 20/21, Educación Plástica, ESO, Trabajos

Continuar leyendo

Aprendemos Jugando

De esta forma disfrutamos de las actividades propuestas al mismo tiempo que aprendemos nuevas habilidades, siempre muy motivados. Se favorece así la adquisición de nuestra coordinación psicomotriz y ejercitamos la motricidad gruesa y fina, el control del movimiento, la asimilación del esquema corporal, la percepción espacio-temporal, la autonomía y, entre otras muchas, la capacidad de decisión.

Comparte esto:

Curso 20/21, Educación Especial, Vídeos

Continuar leyendo

Punto- Liña- Plano: Traballos de 1º da ESO

Este 2º Trimestre, @s [email protected] de 1º da ESO, traballaron os elementos básicos do debuxo » Punto, Liña e Plano». Partiron da inspiración dun debuxo inicial, tomando como referencia as características do movemento artístico do «Puntillismo» (mestura de cores, tamaño e distancia entre puntos para dar efecto de volume). Unha vez elaborado o traballo de puntos, o reto foi crear a mesma obra con liñas e planos. Todo un exemplo de esforzo, creatividade e bo facer. Estes son só algúns dos excelentes resultados:

Comparte esto:

1 ESO, Curso 20/21, Educación Plástica, ESO, Trabajos

Continuar leyendo

«Claroescuros» dos alumnos de 3º da ESO

Estes son algúns dos incribles e expresivos traballos de fotografía que realizaron @s [email protected] de 3º da ESO, dentro do tema de «Luces e sombras», no que tiñan que realizar un selfie coa técnica do claroescuro en B&N ou a cor. Esta técnica consiste no emprego de contrastes fortes, entre as zonas iluminadas e as que non iluminadas, para crear maiores efectos de relevo a través da graduación de tons lumínicos. Non pode estar mellor, nin [email protected] máis bonitiñ@s.

Comparte esto:

3 ESO, Curso 20/21, Educación Plástica, ESO

Continuar leyendo