Como centros da Fundación Educativa Sofía Barat (FESB) somos conscientes do cambio dixital que se produciu na sociedade nas últimas décadas e como afecta á educación. Consideramos que o desenvolvemento da Competencia Dixital é clave para que, tanto profesorado como alumnado, poidan desenvolverse en novos escenarios, desenvolvendo habilidades e competencias do século XXI. Preocúpanos a fenda dixital (dificultade para o acceso a dispositivos apropiados e á conectividade) que evidenciou as desigualdades e vulnerabilidade socioeducativa do alumnado e das familias.
O proxecto educativo dos centros da FESB e máis a Pedagoxía do Sagrado Corazón desglosase en 8 liñas de forza que recollen o estilo educador e que sirven como guía para imprementar unha educación coherente coa nosa Identidade e que responde ás necesidade da sociedade actual.
Actualmente, as tecnoloxías son esenciais para coñecer o mundo, pero son tamén un poderoso instrumento de transformación capaces de influír, incidir na realidade e fomentar a participación e crear opinión. Queremos facer consciente ao noso alumnado que a tecnoloxía non é neutral, que é necesario coñecer as fontes da información e a que intereses responden, para despois apropiarnos do devandito coñecemento de maneira crítica e aproveitalo para a transformación social. O Plan Dixital ofrece unha oportunidade de transformación para todos os centros educativos. A acción transformadora do uso das tecnoloxías desenvolverá a competencia dixital e dinamizará tanto os procesos de ensino e aprendizaxe como os de xestión e comunicación; facilitando a colaboración con outros, a creación de redes e fomentando o traballo en equipo.
A nosa opción por unha tecnoloxía humanizadora ou por un “humanismo dixital” pon no centro á persoa. As tecnoloxías son ferramentas moi potentes, pero son iso, ferramentas. Como tales, teñen sentido no noso modelo porque as situamos no contexto pedagóxico adecuado e poñémolas ao servizo do noso proxecto educativo e da nosa visión do ser humano e a sociedade. A calidade da nosa educación non depende do uso de dispositivos dixitais, que son importantes; pero non esenciais, senón dunha opción pola formación integral da persoa. En definitiva, apostamos por unha tecnoloxía que dignifique á persoa, que non a escravice, que lle dea maior autonomía, que a faga mellor e permítalle ser protagonista da súa aprendizaxe e da súa vida. Traballamos para que o alumnado teña garantido o acceso a contidos educativos adecuados e axustados ás súas necesidades. Priorizamos o acceso a dispositivos e conectividade para todos, garantindo unha educación de calidade inclusiva e equitativa.
O uso na vida cotiá de aplicacións, ferramentas e plataformas educativas facilita a interacción entre o alumnado e os educadores, así como o seguimento dos procesos de aprendizaxe de maneira totalmente persoalizada, tanto por parte dos educadores como das familias. Neste sentido, a tecnoloxía ten unhas enormes posibilidades para personalizar e atender á diversidade.
A tecnoloxía é unha ferramenta de personalización da aprendizaxe. O emprego de dispositivos dixitais e plataformas de aprendizaxe, permite deseñar actividades diversas, con diferentes graos de dificultade. Paralelamente, posibilita e incentiva a colaboración entre o alumnado.
Priorizamos o acceso a dispositivos e conectividade para todos, garantindo unha educación de calidade inclusiva e equitativa.
Unha adecuada integración das tecnoloxías na planificación educativa mellora a atención, a motivación, a participación, a procura de información, o dominio instrumental dalgunhas materias e a dispoñibilidade dos mellores e máis contextualizados recursos. Por tanto, contribúe a potenciar as aprendizaxes.
O uso das tecnoloxías facilita establecer itinerarios persoalizados, un seguemento máis efectivo do progreso e unha análise individualizada da evolución do alumnado. O uso e o deseño de diferentes ferramentas dixitais deben implementarse nas distintas alternativas metodolóxicas (ABP, ApS, DUA.)
Facemos especial fincapé no valor relacional das tecnoloxías. Nun mundo permanentemente conectado como o noso, aproveitar o potencial social das tecnoloxías multiplica as posibilidades de crear e estender redes de comunicación, aprendizaxe e transformación. Sempre co obxectivo de que a tecnoloxía nos achegue aos de lonxe, sen afastarnos dos que temos preto A tecnoloxía dixital abre un inmenso abanico de posibilidades de comunicación que facilita a participación. Permite crear novos espazos comunicativos coas familias destruíndo a barreira dos horarios mediante diversas ferramentas ou canles dixitais xerando así posibilidades de comunicación efectiva e rápidas. Neste sentido, o centro emprega como medio de comunicación dixital coas familias a Plataforma Educativa Educamos; cos alumnos E-dixgal ou Plataforma Workspace de Google, ademáis dos máis tradicionais.
Inspirados polo noso compromiso pola xustiza, a paz e a integridade da creación, na elaboración e posta en práctica do Plan Dixital de Centro teranse en conta criterios de solidariedade, xustiza, inclusión, equidade e sustentabilidade.
Concibimos o centro como espazo de convivencia inclusivo, no que se adoptan criterios equitativos e elimínanse as barreiras que limitan a participación e o progreso de todo o alumnado. Teranse en conta medidas de accesibilidade que permitan a adaptación dos dispositivos e os contidos para eliminar posibres barreiras.
É prioritario mellorar a competencia dixital dos docentes nun proceso de formación continua. A tecnoloxía dixital debería posibilitar, incentivar e facilitar a conexión e colaboración entre o profesorado. Os recursos dixitais servirán tamén como instrumentos para a participación e a colaboración de docentes e alumnado. Ademais, facilitan a formación docente noutros ámbitos profesionais.
Colegio Sagrado Corazón Placeres
Barrio do Cabo, Rúa da Praia nº 8
36910-Pontevedra
Tfno: 689 12 46 81
Tfno: 986 88 13 49
© Sagrado Corazón de Placeres 2023
Son imprescindibles para que se pueda navegar por la página correctamente.
Garantizan que la página se muestra de forma adecuada y permiten el acceso a las secciones privadas del sitio web.
Las cookies funcionales ayudan a realizar ciertas funcionalidades como compartir el contenido del sitio web en las plataformas de medios sociales, recopilar comentarios y otras características de terceros.
Las cookies de rendimiento se utilizan para comprender y analizar los principales índices de rendimiento del sitio web, lo que ayuda a ofrecer una mejor experiencia de usuario a los visitantes.
Nos ayudan a mejorar nuestro sitio web.
Recopilan información anónima sobre cómo los visitantes utilizan nuestra página web y recaban información acerca de las páginas del sitio más visitadas. Nos permiten conocer los mensajes de error que se mostraron.
Permiten mostrar ofertas relevantes para los intereses del visitante.
Muestran anuncios personalizados de forma anónima.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
Cookie | Duración | Descripción |
---|---|---|
__flips | 30 minutes | No description |
__flipu | 2 years | No description |
__Host-GAPS | 2 years | No description |
_hp2_id.2714444896 | 1 year 1 month | No description |
_hp2_ses_props.2714444896 | 30 minutes | No description |
3dw_ftr_tgls | 15 minutes | No description |
aff | 1 month | No description |
AWSALB | 7 days | AWSALB is a cookie generated by the Application load balancer in the Amazon Web Services. It works slightly different from AWSELB. |
client_token | past | No description |
CONSENT | 16 years 9 months 8 days 14 hours | No description |
EZSESSID | 7 days 21 minutes | No description |
GFE_RTT | 5 minutes | No description |
refresh_token | past | No description |
sdx | past | No description |
site | No description | |
su_sdx | past | No description |
su_sid | past | No description |
su_user_id | past | No description |
tid | 1 month | No description |
UID | 2 years | No description |
UIDR | 2 years | This cookie is set by scorecardresearch.com. The cookie is used to tracks the users activity across the internet on the browser such as visit timestamp, IP address, and most recently visited webpages and may the data send to 3rd party for analysis and reporting to help their clients better understand user preferences. |
urn | 1 month | No description |
usprivacy | 1 year 1 month | No description |
visitorid | 1 year | No description |
whp_unique | 21 days | No description |