Debuxo Técnico: Figuras xeométricas en 3º ESO

Neste 1º trimestre deste curso 2020-2021 os alumnos de 3º da ESO realizaron diversas actividades de debuxo técnico nas que aprenderon a realizar divisións de circunferencias en partes iguais, a trazar cadrados, espirais e óvalos de diferentes maneiras. Aplicaron a construción destas figuras xeométricas, xunto con outros contidos de debuxo artístico, ás súas obras  cun resultado máis que satisfactorio.

Comparte esto:

3 ESO, Curso 20/21, Educación Plástica, ESO, Trabajos

Continuar leyendo

Criterios y Procedimiento de distribución de mascarillas entre o alumnado

Os dejamos la orden del 6 de noviembre donde se regulan los criterios y el procedimiento de distribución de mascarillas entre el alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obligatoria y educación especial en centros docentes públicos dependientes de esta la Consellería y en centros privados concertados en el curso 2020/21 (código de procedimiento ED330E).

Comparte esto:

Continuar leyendo

#SamainPlaceres- Share Your Pumpkin

Un ano máis está moi próximo o Aninovo Celta, o noso querido Samaín. Por desgraza, e por motivos obvios, non poderemos celebralo da maneira que todos quereriamos, incluíndo o noso xa tradicional concurso de cabazas. Ante a imposibilidade de realizar calquera tipo de exposición, animámosvos a decorar as vosas cabazas, tal e como o faciades en cursos pasados. Coa fin de visibilizalas e de dar mostra da nosa cultura, gustaríanos que compartísedes de forma pública os vosos traballos, en forma de imaxes, a través das redes sociais (Facebook, Instagram e/ou Twitter) co hashtag #SamainPlaceres. As comunicacións realizadas en dito hashtag incorporaranse a unha colección de publicacións (Wakelet) que daremos a coñecer a través de diferentes medios.

Desexando que a situación nos permita celebrar esta e outras moitas festas dun xeito máis próximo, un cordial saúdo:

Equipo de Dinamización Lingüística.

Comparte esto:

Continuar leyendo

Inclusión en tiempos de pandemia

En el documento de la UNESCO (B. Lindqvist, UN-Rapporteur, 1994), donde se define la inclusión educativa, hay una cita que destaca entre todas. En ella se habla del sentido de la educación que nos enseñó Magdalena Sofía Barat y que es pilar fundamental para la educación inclusiva en estos momentos. Así pues, una vez más, se demuestra como Sofía Barat era una visionaria en sus tiempos en el campo de la educación.

Comparte esto:

Continuar leyendo