Datas de Exames Setembro
A continuación, pode consultar as datas e horarios relativos aos exames da convocatoria de setembro 2019/20.
A continuación, pode consultar as datas e horarios relativos aos exames da convocatoria de setembro 2019/20.
Estimadas familias:
Antes de nada, quisiéramos agradecerles la confianza depositada en nosotros a la hora de realizar la solicitud de admisión de su hij@ para el próximo curso 2020/21 en nuestro centro. Sin embargo, el número de solicitudes en ciertos niveles de Educación Infantil, y Educación Primaria es superior al número de plazas disponibles, por lo que es necerario realizar la baremación en los siguientes cursos:
En el día de hoy, se ha publicado en el DOGA la ORDE do 12 de maio de 2020 por la que se regula la participación en el fondo solidario de libros de texto y se convocan ayudas para la adquisición de libros de texto y material escolar.
Informámoslles que, dacordo coa RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, a partires do LUNS 11 DE MAIO e ata o LUNS 18 reábrense os prazos do procedemento de admisión de NOVO alumnado para o curso 2020/21.
Dita presentación poderá facerse por un dos seguintes métodos:
Más información:
Por la presente entrada procedemos a hacer públicas las Adaptaciones de las Programaciones Didácticas del curso 2019/20 motivadas por la interrupción de las clases presenciales.
EDUCACIÓN PRIMARIA*
EDUCACIÓN SECUNDARIA (ESO)*
Este ano na materia de Lingua Galega os alumnos de 2º curso da ESO, realizaron, durante todo este 1º trimestre, o proxecto «MEIGAS FÓRA» no que, como producto final elaboraron o “Gran Libro” de conxuros, apócemas, seres míticos, obxectos mágicos…, que decoraron dando un aspecto antigo (empregando para tal efecto café ou té e queimando ou rasgando os bordes das follas) e con debuxos para dar unha aparencia máis tenebrosa. Realizaron as tarefas en grupo cooperativo para a aprendizaxe de novo vocabulario, ortografía, gramática e literatura.
Representaron ademáis unha escena de reclamación ou devolución de compra diante dos compañeiros coidadando aspectos como: fluidez da conversa, claridade da exposición, argumentación, actitude e ton de respecto…
Traballaron cos ordenadores (EDIXGAL) para a busca de información e tamén co libro de lectura “As Meigas de Lupa” de María Solar.
Os obxectivos que traballamos foron os seguintes:
1. Fomentar a escritura e a comprensión lectora.
2. Potenciar a expresión oral e escrita.
3. Aprender a recoñecer e elaborar distintos tipos de textos:
4. Aprender diferentes aspectos lingüísticos.
5. Adquirir novo vocabulario relacionado co mundo da maxia e a mitoloxía galega.
6. Fomentar o uso das TIC e o traballo cooperativo e colaborativo na aula.
2 ESO, Curso 19/20, ESO, Lengua Castellana/Gallega, Trabajos
DOCUMENTACIÓN
*Segundo as Instrucións da Consellería do 13 de marzo de 2020, amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes
Pode obter os modelos de solicitude na portería do Centro ou premendo nas seguintes ligazóns:
Nota: A solicitude de admisión deberá ir acompañada da documentación acreditativa do requisito de idade (DNI ou libro de familia) e de estar en disposición de reunir os requisitos académicos exixidos encada nivel educativo ou etapa nos termos do anexo II.
NORMATIVA VIXENTE
OUTROS LIGAZÓNS:
Dentro do proxecto EMOCION-ARTE os alumnos de 1º da ESO están realizando unha banda deseñada ou cómic sobre as diferentes emocións que estamos traballando. Como primeiro paso comezaron deseñando un persónaxe que expresa esas diferentes emocións.
El pasado miércoles 5 de febrero comenzamos una actividad consistente en medir la distancia que separa a través de la ría de Pontevedra, el muelle de Combarro y la pasarela que se encuentra paralela a la autovía que une Marín y Pontevedra.
Salimos desde el centro y nos dirigimos a la pasarela anteriormente citada desde la que efectuamos una serie de mediciones para obtener los datos necesarios para el cálculo que nos permitiese conocer la distancia buscada.
De esa forma medimos la distancia entre dos puntos de la pasarela así como los ángulos que forma la misma con el muelle de Combarro desde dichos puntos.
Regresamos al colegio terminada la fase de recogida de datos, para en un día posterior realizar los cálculos, ya en el aula, y determinar la distancia buscada.
Al día siguiente, en el aula, terminamos los cálculos para determinar la distancia que separa ambos puntos.
La distancia obtenida fue de 3020,48 m. Utilizando la herramienta Sixpac de la Xunta se midió una distanciara de 2940 m, por lo que el error cometido fue inferior al 3%.
Ha sido una actividad con la que han podido comprobar de una manera práctica la utilización de la trigonometría para el cálculo de distancias.