Os nenos/as de 3 anos traballaron os sinais de tráfico,as súas cores, formas. Puxérono en práctica nun circuito e levaron para a casa o seu permiso de circulación.
Iban provistos das súas matrículas nas que tiñan que distinguir os números das letras, unha tarefa deste trimestre, pero que non remata aquí, terán que seguir practicando
O día 22 de Marzo celebramos o Día Mundial da Auga. En Educación Infantil, dialogamos sobre a importancia da auga na nosa vida, fixemos fincapé no bo uso deste recurso limitado e repasamos os comportamentos e actitudes cos que todos podemos colaborar.
O luns 23 os alunm@s das aulas verde e azul, foron a Pontevedra para mercar materiais que precisaban para proseguir as tarefas dos talleres. Unha xornada de loxística, con un pequeno descanso polo medio, como se pode apreciar nas imaxes. Saúdos
Un ano máis a escritora Andrea Maceiras visitou o noso colexio para contar aos nosos rapaces de 3º e 4º de ESO algunhas das súas experiencias como literata. Os alumnos tiveron o pracer de escoitala contar unha fermosísima historia sobre como xorderon os personaxes dalgúns dos seus libros e o que significa para ela a literatura. «Violeta tamurana» e «Nubes de evolución» foron os libros lidos polos nosos alumnos, sobre os cales lles fixeron moitas preguntas. Finalmente, Andrea Maceiras asinou os libros e mesmo fixo debuxos relacionados coas súas historias.
Coma tódolos anos no mes de Marzo, o pasado día 17 os alumnos/as de 5º,6º de Infantil e as aulas vermella e amarela visitamos ó Salón do libro. Alí puidemos realizar unha gran visita polas súas instalacións, observando o grande traballo doutros centros así como o noso querido prato voador.
Ó longo deste curso 2014/15 os alumnos/as de Educación Infantil realizaron algunhas sesións no laboratorio do colexio. Neste ambiente, puideron descubrir como empregar os distintos instrumentos típicos nun laboratorio: microscopio, probetas, mostras… así como realizar distintos experimentos: presión da auga sobre distintos materias, propiedades refrectarias, mestura de distintos compoñentes, etc.
Neste maravilloso ambente estivemos acompañados polo profesor Fernando da E.S.O. que nos ensinou todo o anteriomente citado, ademáis de facernos a ciencia un pouco máis divertida. Moitas grazas profe Fernando!!
Para rematar aquí vos deixamos uns pequenos videos que demostran o asombroso da ciencia nesta idade:
Como en años anteriores alumnos de ESO (este curso de 1º, 2º y 4º de ESO) participaron en la Ligamats 2015 perteneciente a la XI Edición de Imatxina, que ha tenido lugar en Vigo del 2 al 13 de marzo.
La Ligamats es una competición por equipos en la que han de resolver diferentes problemas matemáticos enfocados principalmente a la geometría.
El equipo formado por Lara Pérez Soage, Natalia Area Vito, Elena Area Vito y Jose M Gómez González, lograron el segundo puesto en su categoría.
Formando parte de las actividades de Imatxina 2015, participamos en la creación de una esponja de Menger nivel 4. Esta labor fue llevada a cabo en colaboración con otros centros y el resultado final se expone en la Fundación Barrié (Vigo). Si bién en el acto de clausura del la XI edición de Imatxina el alcalde de Vigo, Abel Caballero se ofreció a exponerla de manera permanente en un museo de la ciudad.
El trabajo fue laborioso, ya que en dos cursos, tanto alumnos como profesores y padres fueron formando las diferentes piezas (160.000 cubos de 3 cm de arista) que forman la estructura final. Miles de horas de trabajo que son un gran ejemplo de trabajo colaborativo.
Aquí se puede ver uno de los dos niveles 3 (formado por 20 niveles 2, los que tienen los niños en las manos) que nuestro centro aportó, uno cada año. Recordemos que para conseguir el nivel 4 fueron necesarios 20 niveles 3 como el que se muestra.
Como en años anteriores participamos en la XI edición de Imatxina, que tuvo lugar en Vigo del 2 al 13 de marzo de 2015. En esta edición hemos participado tanto en la competición Ligamats como en los talleres con alumnos de tercer ciclo de primaria y de la ESO. Los distintos talleres, calculadora, resolución de problemas, probabilidad, ilusiones ópticas, espejos, juegos de lógica, y otros, les permiten acercarse a distintos aspectos de la matemática de manera más lúdica.