Proceso de Admisión/Matriculación curso 2019/20
CALENDARIO DEL PROCEDIMIENTO DE ADMISIÓN/MATRICULACIÓN
DOCUMENTACIÓN
Pode obter os modelos de solicitude na portería do Centro ou premendo nos seguintes ligazóns:
- Anexo I: Formulario de Reserva de Praza
- Anexo II: Formulario de Admisión
- Acceso a solicitude vía telemática
Nota: A solicitude de admisión deberá ir acompañada da documentación acreditativa do requisito de idade (DNI ou libro de familia) e de estar en disposición de reunir os requisitos académicos exixidos encada nivel educativo ou etapa nos termos do anexo II.
NORMATIVA VIXENTE
- DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
OUTROS LIGAZÓNS:
- Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional : Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2019/2020